اخبار شهر دبیران و ایران

اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


انتقاد شدید فرماندار زرین­ دشت از چند اداره کل در فارس
 

فرماندار زرین­ دشت گفت: اداره کل راه و ترابری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت گاز استان فارس نسبت به شهرستان زرین­دشت کم­توجه هستند.
خلیل اقتصادی فرماندار زرین­دشت در جلسه شورای اداری شهرستان از افزایش اعتبارات دو درصد نفت در شهرستان خبر داد و گفت: رقم ریالی اعتبار تخصیصی به شهرستان از محل دو درصد نفت نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته و از 18 میلیارد ریال در سال گذشته به 27 میلیارد و 320 میلیون ریال افزایش یافته است که نقش بسزایی در عمران و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان به بیان پیگیری­های فرمانداری جهت حل مشکلات شهرستان پرداخت و گفت: از موارد مهمی که با پیگیری­های فرمانداری و مدیریت آبفای روستایی شهرستان و مدیرعامل آبفای روستایی استان به انجام رسید است بهره­برداری از فاز اول انتقال آب از روستای رزک به بخش ایزدخواست می­باشد که با بهره­برداری از آن شهر دبیران و روستای دهنو از آب آشامیدنی سالم بهره­مند خواهند شد و فاز دوم آن که آبرسانی به دیگر مناطق بخش ایزدخواست است با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال از مردادماه امسال شروع خواهد شد.
وی از خدمات دیگر دولت به شهرستان را شروع گازرسانی به شهر دبیران و شهر پیر و روستاها در آینده­ای نزدیک، آماده­سازی زمین ورزشی در 10 روستای شهرستان، تعویض شبکه­های انتقال آب، احداث مجموعه ورزشی، کلنگ­زنی سالن بزرگ اجتماعات فرمانداری در آینده­ای نزدیک و برگزاری موفقیت­آمیز و مطلوب کنکور سراسری 90 توسط دانشگاه پیام­نور برای اولین بار در شهرستان دانست.
اقتصادی در ادامه انتقادهایی نیز نسبت به عملکرد برخی مدیران کل در استان مطرح کرده و گفت: تلاش سرمایه­گذاران جهت احداث جایگاه سوخت در دو  شهر دبیران و شهر پیر متأسفانه با وجود پیگیری­های زیاد منتج به نتیجه نشده است. مردم شهر دبیران برای تأمین سوخت مورد نیاز باید بیش از 50 کیلومتر مسافت طی کنند که این مسأله با طرح هدفمندی یارانه­ها و کاهش مصرف سوخت انطباقی ندارد. از سرپرست جدید شرکت گاز انتظار داریم با نگاه ویژه نسبت به این مشکل در جهت رفع هر چه سریع­تر آن اقدام نماید.

منبع : dabiran2.blogfa.com/post-39.aspx



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 15 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com